Black and White Tumblr Themes
Laugh loudly

Kristen.
Nineteen.
Wisconsin.
College Nursing Student.
Extrovert.


1/1458 Next


  • me on my way home from class: oh man i'm gonna get so much work done let me make a to do list and get that shit done quickly and effectively i'm so pumped
  • me the second i get home: nah

nibit:

420 is so close I can almost taste all the bad jokes I’ll have to weed through










thanosisabutt:

Steve Rogers says a witty one liner, but doesn’t have a plane to jump out of. He begins to sweat nervously as he did not plan for this.







veird:

terminallycheesy:

whenever i lose followers i just want to tell them

“so, this is the thanks i get for working overtime.”

image

OVERTIME

image







seedy:

what do u mean “4 minute shower” it takes me 4 minutes to get the water to the right temperature smh









myndirnotur:

this show has 7 emmys




melancholiafactory:

Winston is probably the most solid character and my personal favorite in the whole series. He’s so damn random all the time!


heterophobianca:

livin a life of constantly being a little bit sleepy and mildly turned on




alice-in-wonder-world:

talk disney to me

image